Påbörjar förvandlingen..

 
Jag älskar vår nya lägenhet som vi fick efter branden.. Men en sak ger mig huvudvärk.
Och det är att det är "röriga" och mönstrade tapeter i varenda jäkla rum (utom Elias).
Dessa tapeter som är på bilderna sitter när man kommer uppför trappan samt också
på 3 utav fyra väggar inne i storarummet. Haha, i know, man blir ju knäpp utav dem.
Så idag var jag och köpte lite väggfärg. Tänkte måla en vägg och se hur det blir.
Blir det bra blir det att köpa färg till alla väggar.
 
Under året ska det renoveras mer i lägenheten. Köksluckor och skåp i köket ska bytas
ut. Dom är idag blå/gråa men ska bytas till vita. Alla golv ska bytas till hösten samt
att parketten i vardagsrummet ska slipas. Väggarna vid trappan ska målas och jag
ska ge mig på att måla "träspaljen" i köket/trappen vit. Kommer bli så snajs när allt
detta är gjort. Love Love.
 
(Vår lägenhet består utav 3 sovrum, vardagsrum, kök, förråd samt 2 badrum + balkong)
Allmänt | |
#1 - - Ellen Gräntz:

Åh, roligt att göra om. Hoppas det blir bra!

Svar: Hoppas verkligen det blir bra! :) Annars vet jag inte vad jag gör. haha :)
Camilia

Upp