Sjuk och ensam.. eller?

Jag mår som en påse sten. Skulle egentligen ha jobbat idag men klockan sju imorses
fick jag ringa och sjukanmäla mig. Körde barnen till dagis och sen direkt till sängs igen..
Migrän är nåt av det jobbigaste jag vet. Plus att jag har feberfrossa så förstå kombon lixom!
Gick precis upp ur sängen. Måste ta mig bort till apoteket och köpa tabletter för migränen.
Mina är ju slut här hemma. Vill bara lägga mig igen.. Nä, idag är jag inte starks alls och jag
känner mig ynklig. haha.
 
Ska hämta barnen vid tre tiden på dagis. Sen lite senare så kör jag dem ut till Örslösa.
Dom ska åka på lite "mini-semester" igen med mina föräldrar. Den här gången åker dom
4-5 dagar till Västkusten. Själv har jag bara två val som kan slå in..
 
1. Jobba hela veckan.
2. Ligga sjuk och må skit.
 
Jä.. precis. Barnen kommer iafall ha jätte roligt det vet jag. Elias har sagt att han ska be
min syster ta ett kort på krabborna dom ska meta, sen skicka den till mig. Den här sommaren
har jag inte hunnit med att göra så mycket med barnen.  Vilket jag är ledsen för, men o andra
sidan behöde jag verkligen det här jobbet nu över sommaren. Och jag är mina föräldrar evigt
tacksamma för att dom ställt upp och hjälpt mig med barnen så här mycket. Enbart en stor
bukett Kärlek till mina fantastiska föräldrar.
 
(Jo vi var faktiskt på Liseberg förra veckan en dag faktiskt, men mina förldrar och syskon.
Märker att jag inte har bloggat på närmare en vecka... )
 
Nu ska jag blaska mig i ansiktet med lite vatten och traska till apoteket.
Hörs.
 
 
Allmänt | |
#1 - - Marika:

Uscha! Hoppas du blir bättre. Snart får vi ta den där fikan vi har pratat länge nog om :)

#2 - - Marika:

Ja det brukar vara så :) Haha ja den fikan har vi pratat om i en evighet ungefär :)

Upp