Sover i Örslösa

 
Jag och barnen är i Örslösa. Sover här inatt. Jag och min mamma hämtade barnen på dagis idag.
Elias följde med Mormor och jag åkte till BVC md Mario på 2½ årskontrollen. Anledningen till att
vi sover här inatt är att jag haft hjälp av min mamma och gått igenom bokföringen till mitt företag
nu ikväll. Siffror är verkligen inte min starta sida, så då är det bra med en mamma som jobbar
som revisor. Tack för hjälpen mamma 
 
Btw, Är inte Gult Elias färg eller vad !? 
Hans tröja är köpt på H&M.
Allmänt | |
#1 - - Emely Tuväng:

Jag har varit så sugen på att starta en webshop men just den där bokföringen sätter stopp för mig, hade inte orkat.. just nu iallafall! :P

Jo du! Gult passar han allt i.
Min son är mest smickrande i allt som är grönt! Och det är gött, för grönt är min favvo färg, haha! :)

Hoppas du får en bra helg, kram!!

Svar: Jag och siffror går inte ihop. Hade inte klarat det utan mammsen :)
Camilia ...

Upp