"Jag vill oxå klippa mig"

 
   Mario vart lite pruttig innan han förstod att han oxå skulle få klippa sig. Tihi.
   "Eeeh! Jaaa määeh! Moomoo!" (slår sig själv på bröstet och ger onda blicken)
   Båda är nu friserade och fina :)
Mario ♥ | |
#1 - - Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

Kul att han vill klippa sig. Här får jag muta barnen med gottigheter om de klipper sig. De vill bli klippta, men kan inte sitta stilla så länge och så tycker de att det börjar klia ;-)
-----------------------------------------------
Var gärna med och tävla om ett presentkort på 300kronor till festtillbehör som passar liten som stor t ex inför halloween eller julen eller kalas. Hur du tävlar hittar du här: http://lottizdays.blogg.se/2012/october/tavla-om-ett-komplett-kalas-hos-partytajm.html

Svar: hehe, joo det går rätt bra att få dem till att vilja klippa sig. Behövde inte muta denna gången, brukar få göra det annars oxå ;) Hihi
Camilia ...

#2 - - Natalie:

Har frågestund på min blogg! Ställ gärna en eller flera frågor :) http://natalielinfors.blogg.se/2012/october/fragestund.html#comment

#3 - - Christine:

Gud va roligt att kunna klippa!!

Svar: Ja jag hade önskat jag kunde :) Min mamms som gör det :)
Camilia ...

#4 - - Alex & Edit:

Fin blogg, bloglovin byte? :)

#5 - - Cissi:

Sötisar!

Svar: Hi. Tack sweet!
Camilia ...

#6 - - Adriana Cajani:

sv: haha eller hur ;)

#7 - - Anonym:

Haha då liten jag var🤣

Upp