När man vill så mycket..

 
Sitter och försöker packa alla ordrar ifrån företaget som inkommit idag.
Vissa stunder känner jag mig rätt så kluven över Tuschaa, som då är mitt företag.
Jag önskar så av hela min själ att det var nåt jag hade mer tid för. Känns som att jag
har all tid i världen men det har jag lixom inte inser jag när det blir körigt här hemma 
mellan att svara på mail, frågor, sortering, kvitton etc och plus torka barn i röven, laga
mat, spela spel, städa, tvätta och vara "roliga mamman" och ha tid över till mannen i
mitt liv och visa kärlek, sen på det jobba inom Vården som timanställd.
Haha.. det går inte alltid ihop. Fniss. Men bara att kämpa på.
Hej å hå, hej å hå.
 
Allmänt | |
#1 - - Lillsyrran:

Heja heja! I know u can do it!!

#2 - - Grodan:

Snygg brud! :)

Svar: wink ;) tack!
Camilia

Upp