Så ska det drickas..

 
Lärde mig dricka kaffe för två år sedan.. Tillhör den gruppen av människor som blev vuxen sent i livet så att säga. Hehe. Normala kaffedrickare (läs rutinerade) väljer kanske att dricka sitt kaffe svart. Kommer nog aldrig att hända i mitt fall.. Kör med två sockerbitar och lika mycket mjölk som jag har kaffe. Slask kaffe helt enkelt. But thats the way i like it.
Allmänt | |
#1 - - Lina:

Jag dricker också "slask" kaffe men är man ute på fik blir det latte med någon god smak i,annars kan man ju köpa vaniljvisp och ha i kaffet hemma.Provade och ha kanel i kaffepulvret också det luktade gott men blev inte så mycket smak sedan men..vi får ta en "kaffehalva" någon gång

ha en fin onsdag du & grabbarna bus

kram

Svar: Oh vaniljvisp? Menar du att det är gott att ha i kaffet? Måste prova :) tack för tipset! 💜
Camilia

#2 - - Lina:

Det finns väl också sådana drycker som man kan hälla i också i affären.Men blir lite osäker på detta men jag vet inte hur de blandar dem tänkte att det finns sådana smaker som de har på cafeer men det skadar ju inte om man frågar.Skulle vara kul och lära sig sådant olika kaffedrinkar mm

kram <3

Upp