Höst Skor..

 
Den senaste tiden har jag "köpt mig" en del nya skor. 
Tanken är väl att jag frammåt våren (kanske tidigare? Who knows) ska se till att få in en del skor
till Tuschaa. Men det är ju inte bara att köpa in hur som haver heller. Mycket som ska tänkas på.
Så tar in lite exemplar för att fundera på dem. Kvalite etc. Sen behåller jag dem själv! Jo men jag
får ju faktiskt göra så. Är ju min egna chef så att säga. höhö. Wink Wink.
 
Dessa här ovan är jag extremt nöjd med. Blir fina att strosa omkring med i höst !!
 
 
Allmänt, Dagens Outfit | |
#1 - - Lina <3 Hampus:

Jätte fina skor,jag har aldrig den tiden att kolla på något till mig själv känns det som.Men jag var på Överby för inte så länge sedan och där hittade jag ett par som jag bara ville ha.Men tyvärr så fanns det inte i min storlek men vi hade ju den butiken i Skövde kom jag på.Så när jag hade slutat skolan och då passade jag på kolla i affären då men nej de fanns inte där fanns bara andra modellen som ser likadan ut men hon som jobbar där att be mig kolla hemsidan för där finns allt.När jag kom hem så kollade jag på nätet direkt...Fanns dem?? Nej inte ens i närheten av dom heller för säkerhets skull så kollade jag på barn och herr också men inget =( men jag hoppas att de andra e kvar så får jag köpa dem i stället..

puss & kram

Upp