Varför bloggar jag inte som förr??..

..Mario och Elias..
 
Jag tycker nästan synd om er stackare som klickar er in här dagligen men som
möts av "tomma" sidor, aldrig nåt nytt och knappast nåt vettigt heller för den delen.
 
Jag har bloggat aktivt sedan 2007. Startade egentligen att blogga enbart för att skriva
ner min graviditet med Elias och hans första år. Fortsatte vidare med Mario och även
han fick sin "bebisperiod" i skrift och bild.. Alla framsteg och allt därtill. Och jag vet att
det är några av er där ute som har följt oss ifrån start. Otroligt. Kärlek till er.
 
Men mina barn är ju inga bebisar längre. Elias är nu 7 år och Mario 5..
Tiden har gått så fort och de är nu två personer med egna personligeter, egna tankar
och egna viljor. Och jag slutade egentligen för långe sen att skriva om dem i bloggen
och sen dess har bloggen väl mest bara dött..
 
Så här sitter jag. Vill ju inte sluta blogga även om jag mer eller mindre redan gjort
det.. Vill ju fortsätta men in på ett annat spår. Istället för skriva i text om Elias och
Mario tänker jag gå över att visa vår vardag i bilder. Har ju fasiken köpt mig en ny
kamera så får ju nästan börja använda den.. Så kan ju starta med att ta med kameran
ut i tvättstugan så kan ni få se hur glammig tisdagskväll jag har. höhö
 
Nä men ska blåsa liv här inne igen. Livet är ju på topp.
 
Allmänt | |
#1 - - Lina - my art and my life:

Jaa, älska vardagsbilder! Jag som inte längre bor i stan vill ju kunna se vad du har för dig ;) puss

Svar: hehe, ja får ju nästan börja med det :)
Camilia

Upp