Testing Testing Nya Kameran!

 
Idag har jag köpt mig själv en ny Älskling. En Sony a58. Till detta har jag oxå köpt
mig ett macro objektiv. Bilderna ovan är dock tagna med "orginal objektiv". Mina två
gammla systemkameror har ju valt att lägga av så har vart utan en riktigt bra kamera
väldigt länge nu, mer än ett halvår. Saknar att ta bilder, ordentliga bilder.. antar egentligen
att det är saknaden av en bra kamera som gjort att jag inte bloggar som förr..
Men nu jävlar kan ni vänta er bilder. Tihi
 
Vart hemma hos Diana med kidzen idag efter skola, dagis och dans. Elias fick dock en
"aggressionsattack" av rang 100 så fick ta han under armen (bokstavligen) och åka hem.
Puh. Nu är han dock filbunke igen, och snart sängen för både han och Mario. När de
somnat sen ska jag placera mig i tvättkorgen..
Allmänt | |
Upp