Good day..

 
Jädrar vilken soft dag.. Den har gått som på räls utan några skavsår alls. Slappa i soffan på förmiddagen medans barnen var på dagis och skola, sen hängde vi hos Diana på eftermiddagen. Och tro det eller ej, men jag har blivit värsta husmoren. Hade maten färdig på bordet när mannen kom hem. Halleluja lixom. Fick en stor puss på kinden för det vilket jag såklart är värd. De som känner mig vet att matlagning inte är min starka sida, men ingen tycks ha blivit förgiftade ännu så det finns la hopp antar jag. 
 
Ska krypa till sängs strax. Ska in på Marios rum och lyfta upp honom i sängen innan bara. Ungen har envisats med att somna på golvet de senaste kvällarna. Sov vart du vill säger jag, bara du sover. Höhö. Lugna puckar lixom. Well, nattifnatti.
Allmänt | |
#1 - - JoJo:

så himla fin du är! :D

Svar: Tack fina. Hoppas allt är bra :)
Camilia

Upp