Syster i hjärtat..

 
Sitter på jobb just nu, solen skiner och jag ångrar att jag tog jeans och svart Tshirt. Ska ut på cykeltur strax och kan gissa mig till att svetten kommer rinna nådigt på ryggen. Men men, vad att göra?
 
Träffade min kära "syster" för några dagar sedan. Finns ingen människa på jorden som jag delat så enormt mycket med. Vi har inte träffats på tre år då livet tyvärr dratt oss åt olika håll. Våran historia borde ges ut som bok, något vi sagt att vi faktiskt borde göra.. Nångång. Utlämna varenda mörka detalj om hur vi levde, då det var vi mot världen och inget annat existerade. Att flytta ifrån Sverige tillsammans i två omgångar, Men oxå det där fina i att hålla ihop när allt rasar och att vi båda idag hittat oss själva och kan säga att vi är lyckliga. Syster i hjärtat och vän förevigt. 
Allmänt | |
Upp