Lördagskväll..

 
Lördag och jag har halvlegat på soffan hela kvällen. Barnen somnade runt nio tiden
och Saed spenderar kvällen med vänner. Dricker Whiskey and shit. Men jag klagar
inte. Har hela chipspåsen för mig själv och kontroll över Tv:n.
Egentid när den är som bäst.
 
OhOh! Slutade ju "röka" för en vecka sedan idag. Har vart tuffare än jag 
trodde så jag har halkat dit..öhh..fyra cigg har det blivit på en vecka men
jädra hallå lixom?! Rökt i mer eller mindre 15 år ju så ska inte vara allt
för hård mot mig själv. (klappar mig själv på axeln).
Allmänt | |
#1 - - Matilda Johansson:

Duktig du är! :)

Svar: Tack, försöker verkligen :) hoppas allt är bra med dig :)
Camilia

#2 - - Liene Svärd:

Kan tänka mig att det är inte lätt att sluta röka men du kommer klara det! :)

Svar: Skitsvårt. Hehe. Slutat i omgångar förr, graviditet etc. Men alltid halkat dig igen. Men nu Jädrar :)
Camilia

#3 - - Amanda CL:

det är skitbra! Har förstått att det är skitsvårt att sluta!

sv: ja visst är han :D

Svar: Svårare än man tror. Slutat i omgångar förr pga graviditeter men alltid halkat dit igen. Men nu Jädrar :)
Camilia

#4 - - Cajsa Lindahl:

hehe.. ;-)
hoppas du får en fortsatt bra dag. :)

#5 - - linah:

fin du är!

Svar: Tack söta. Hoppas allt är bra :)
Camilia

#6 - - emmish:

va bra kämpat av att sluta röka, första veckorna är jobbiga. Slutade röka ett tag men började med feströka och blev fast igen vilket var dåligt och svagt av mig. kämpa på! =)

Svar: Ja det är surt det där med festciggen. Hehe. Man trillar lätt dit på dem ;)
Camilia

#7 - - Skogsraah ☾:

Mysigt :)

#8 - - Julia ;DD:

ja lycka till i fortsättningen med att sluta röka :)

Svar: Tack söt :)
Camilia

Upp