Hektisk Dag..

 
Jösses. Idag har det vart full rulle. Skola, vetrinärhuset (ej min katt det gällde) men fick
agera lite taxibil två turer fram och tillbaka idag. Morgon och eftermiddag. Ringt enhets-
chefen inom vård och omsorg på kummunen då det kanske vankas sommarjobb. Dock
är jag inte helt säker hur det blir med det då jag har svårt att få till det med barnomsorg
och barnvakter hela denna sommaren. Ibland är det tufft att vara ensamstående.. men
det är lungt, har pengar sparade så jag klarar sommaren ändå.. TUR DET.
 
Efter jag hämtat barnen på dagis fick jag packat en del ordrar på företaget. (Tuschaa).
Barnen roade sig i duschen en timma så jag fick en del gjort. Nu sover grabbarna och
det är dax att slå upp skolböckerna och plugga två timmar innan det är dax att sova..
 
Heja Heja!
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp