Familj..

 
Finns inte några i mitt liv som jag älskar så mycket som er.. Elias och Mario.
Trots att nu mest av tiden driver mig till vansinne så bankar mitt hjärta för er och ni är
den enda anledningen till att jag fortfarande orkar ta mig upp om morgonen och leva.
Snart tre år på egen hand, vi tre tillsammans. Tiden går så ofattbart fort..
 
Idag valde jag att sända in papprerna om att ändra era efternamn och mellan-namn.
Mina barn har olika efternamn, då dom är födda i olika länder. Olika regler i olika länder
vilket vi alla vet, så Mario fick inte heta samma som Elias när han föddes. Vilket jag stred
om rätt hårt när han föddes, men sen gav jag upp. Men nu när dom är såpass stora känner
jag att det är viktigt att dom faktiskt heter samma. Dom är bröder, och vi är en familj.
Så vi ska alla heta samma. Bara mitt efternamn.. hoppas på godkänt utan strid..
 
Måste ta mig till sängen nu.. imorgon ska jag med barnen till BVC på morgonen vid 
halv tio, sen får vi se vad dagen har att erbjuda. Ledig från jobb så inget dagis.
Godnatt
 
Allmänt | |
#1 - - Sofie Eklund:

Åh vad jag förstår. Kärleken går inte att beskriva

Svar: Ja visst är det så. Kärlek till ens familj överstiger allt! <3
Camilia

Upp