Dont fuck with me today, just saying..

 
Ändrat mina planer totalt för nyår. Jag orkar bara inte.
Tanken var att vara barnfri då barnen skulle sova i Örslösa så jag kunde gå ut och supa
skallen till fördärv och skåla med människor jag trodde värdesätte mig. Men jag orkar inte
drama, är för gammal för sånt skit. Så jag avboka barnvakten och ska istället gå hem till
fina vännen Hanna med barnen. Även Diana och hennes barn, samt några andra kommer
så jag känner att jag droppar allt annat och ska försöka att göra det nya året så bra som
möjligt för mig själv. Alla andra efterblivna mother fuckers borde bara lämna mig ifred för
det är inte rätt tillfälle till att provocera mig. Jag skulle explodera värre än en raket.
Tro mig.
 
På tal om nåt annat. Min mamms fyller år idag oxå, så vi ska ut till Örslösa en sväng
ändå idag och fira henne med lite tårta. Måste till Ica en sväng oxå innan bara för det
ligger på mitt ansvar att inhandla godis och dricka till alla barnen ikväll.
Måste börja göra mig iordning.
 
 
Allmänt | |
Upp