Nya Tag..

 
Omg.. jag skojar inte när jag säger att jag håller på att dö..
Det är så himmla mycket just nu. Skolan har börjar för min del, och även om mitt
schema är slappt så känner jag att jag knappt hinner med nånting? Har heller inte fått
mina böcker och ligger efter tre uppgifter redan. Gaah i know. Företaget tar mycket tid
just nu med då jag bytt plattform och massa som ska ordnas. Har oxå slutat dricka
min "räddare i nöden". Redbull. Kände att kroppen och mitt psyke tagit stryk efter att
i närmare två år nu druckit 3 till 4 st om dagen. Beroende? Nää inte alls. Hjärtklappning
är inget att leka med och hela min kropp har mått så dåligt länge nu.. Nu är det en serie
som heter "Fitline" som jag hoppas ska hjälpa mig psykisk och fysiskt att må bättre.
Sen har jag oooxå slutat bita på mina naglar efter 22 år som inbiten nagelbitare.
 
Och sen Elias och Mario, mina älskade som jag kämpar för att orka
allt och lite till för. Puh.. Heja mig.
Allmänt | |
Upp