Mario och Jag - Göteborg

Några bilder på mig och Mario från när vi var i Göteborg och hälsade
på hemma hos Charlie en sväng under våran vistelse hos Farbror Christian
förra veckan. Mitt lilla Hjärtegull. Elias spenderade denna dagen med sin farmor
så han var tyvärr inte med oss.
 
Allmänt, Foton - Barnen, Mario ♥ | |
#1 - - Lina S:

Fina bilder på er =) skönt att få Mario och mamma tid tillsammans och Elias även han fick egen tid med farmor.Önskar att jag kunde ta mer bilder men jag måste köpa ett nytt batteri till kamran först,barnen växer ju så fort så man vill bevara minnen så länge det går.

kram

Svar: Ja man måste verkligen försöka bevara minnena från när de är små.. Jag har vart otroligt flitig med kameran sen den dagen som föddes och jag är så himmla glad för det :) Hoppas du har det bra LINA <3
Camilia

#2 - - Anonym:

Oh äntligen kmr ngra bilder upp ;) <3

Upp