Bilder från Instagram

 
Fått present från någon speciell..
Studerar hårt i skolan som ni ser.. Zzzz...
Var nere i veckan och hämtade barnen hos deras Farbror Chri..
En söt kylskåpsmagnet som hänger hos Dianas mamma..
Överaskning till kusinen när hon fyllde 30.. pizza, tårta etc..
Katterna hos vetrinären för vaccination och kontroll av Plumis..
 
(Ett litet Urval av de senaste bilderna.)
 
Jag har gjort min Instagram privat numera. Det har sina anledningar, kanske att jag öppnar
den snart igen. Men det går att följa mig såklart ändå! Så lägg gärna till mig. Händer lite mer
på instagram än vad det gör här på bloggen för tillfället. Höhö. Instagram är för jävla rolig, så
har ni inte skaffat det än gört säger jag bara! Och lägg till mig såklart. Wink!
 
Namn på Instagram: Cammsie
 
 
 
Allmänt | |
Upp