Besök av Barnens Farmor..

 
Sitter och päser i soffan. Vart full fart sedan tidigt imorses. Fast jag ska inte klaga alls..
Barnens Farmor är nämligen här hos mig och barnen på besök i två dagar. Hon bor i
Spanien men är i Sverige nu en månad. Imorgon tar hon med Elias och Mario ner till
Göteborg hem till Farbror Chri. Dom ska stanna där ett par dagar, ingen anning än hur
många? Får väl se. Barnen har iafall sett fram emot det här hela veckan.
Ojoj, som dom har längtat. haha.
 
Nje, jag ska inte följa med. Jag har fullt upp i skolan med inlämningsarbeten samt redovisning
i veckan. Men det är Okej, barnen får det fin fint och jag har chans att lägga lite extra krut på
skolan ett par dagar. Glada barn och det är ju viktigast! *smile*
 
Igår hade jag även chansen (eftersom farmor är här) att åka iväg 4 timmar på kvällen
och fira kära Hanna som fyllde 30 år. Jag och några till åkte ut med tårta och pizza och
överaskade henne. "Åk iväg med dig, gör nåt skoj", säger barnens farmor och körde
mer eller mindre ut mig ur lägenheten. "Jag tar barnen, gå ut och Andas. Relaxa nu".
haha. Hon är så himmla snäll och mina barn älskar henne precis lika mycket som dom
avgudar sin farbror Chri..
 
Gracias abuela, por estar ahí para mis hijos.
 
 
Allmänt | |
#1 - - Lina <3 Hampus:

Vilken härlig farmor du har till killarna,du behöver ju också egen vuxen tid.Och det känns rätt bra att få det i mellan åt och då behöver man inte känna att man e mamma just för tillfället..Att bara få vara den man e utan den rollen,jag har inte så mycket kontakt med Hampus farmor men vi e vänner på FB men inget mer,vi hade ett bråk när Hampus fyllde 5 eller 6 år men jag förlåter inte henne som hon tror.Jag gikänner inte en ursäkt via en annan person som tex " du Lina,mamma hälsar att hon ber om ursäkt sedan sist" öh nej det godkänner jag inte och det hjälper inte att hon ringer och ber om ursäkt bättre att träffas i sådana fall så man kan se folk i ögonen då vet man ju att de menar allvar.

Förlåt att jag inte har kommenterat på länge men det e fullt upp här med,just idag är jag hemma mådde inte bra i natt eller när vi skulle upp,Men får ta mig en kopp kaffe och läsa & kommentera flera inlägg här till dig

måste ses snart också händer på fredag?

kramar

Upp