Lite allmänt babbel..

Gokväll.. jösses så ont jag har i min kropp. Oh lord tänkte jag bara när jag hasade mig ur sängen
imorses. Nacke, rygg och höfter. Damn. Vetti fasiken vad jag gjort nu men skyller på att kroppen
är ovan att jobba. höhö. Sen sov jag nog rätt obekvämt med båda barnen i sängen inatt. Låg mer
eller mindre formad som ett S mellan dem. Dom klarar ju inte av att sova skavfötters med varandra.
Suck.. dom bara sparkar och skriker på varandra. "Ta bort fötterna, jag ligger ju här"..
 
Så jag vankade mig igenom dagen på jobbet och skrattade (av smärta) när jag satt mig på stolen
vid lunch. Ska ta en jävla alvdon här nu och strax gå och lägga mig. Är ute i Örslösa och ska sova
natten här. Imorgon kör jag ett sånt där härligt långpass. 08.30-19.15. Halleluja!.. eller nåt?
Äh men det går faktiskt väldigt bra på jobbet. Trivs väldigt bra och har trevliga arbetskamrater.
Viktigt Viktigt.
 
Morsan har klippt av 5-6cm på mitt hår. Ah, känner mig rätt så kortklippt (nåja) just nu. 
Det var så satans slitet. Hjälpe mig lixom sicket skatbo. Mamma kallad det för svinto och jag
är bereed att hålla med henne. Topparna var svinto. Men nu är det bortklippt och imorgon kanske
jag faktiskt kommer igenom håret med borsten.
 
Nattinatt. 
 
 
Allmänt | |
Upp