Lite Gratis via Facebook

 
Gilla Ahlgrens på Facebook och skriv din adress så skickas
en liten påse godis hem till dig i Brevlådan. Klicka Här.
 
 
 
Via Knorrs sida på Facebook kan man skicka en Fond till nån man 
tycker om. Man behöver inte Gilla & Mottagaren behöver inte ha Facebook.
Jag sände en till min mamma ♥    Klicka Här.
 
 
 
Mina egna barn är ju inte sååå små längre men jag vet
att en del av er som läser min blogg har små söta.
Gilla på Facebook. Klicka Här.
 
 
 
Oooh, älskar Kexchoklad. Just nu kan du få en "God & Glad Choklad"
när du gillar på Facebook. Man behöver inte vara med i själva tävlingen.
Bara skriva i din adress och man får chokladen direkt hem.
 
 
 
Nu kan du få hem en rätt så fräsig (?) skylt till Toalettdörren ifrån
Best Friends. Själv har jag inte katt så jag struntade i detta.
Gilla på facbook och fyll i din adress. Klicka Här.
 
 
 
Gratis är Kul | |
#1 - - Emely Tuväng:

Tack för tipsen! :D

Svar: Gratis är Gott :)
Camilia ...

Upp