Lite Allmän Update bara

Uff. Trött. Sitter i sängen. Barnen har idag vart på dagis och under tiden spenderade jag
förmiddagen på vårdcentralen. Nytt pencillin då det jag hade inte tycktes hjälpa mot halsflussen.
Trodde seriöst jag skulle dö igårkväll då jag knappt fick i mig kvällsmackan. Gick fan inte svälja.
Sovit som en påse skit inatt. Men redan nu känner jag mycket bättre i halsen tack vare de nya.
Så jädra gött att kunna dricka ett glas kallt vatten utan att vika mig dubbel av smärta.
 
Oh, min lilla Mario är inte så liten längre! Idag berättade fröknarna på hans avdelning att han ska
få gå över till den större avdelningen efter Jullovet. Samma avdelning som Elias. Ett par barn ska
få gå över då det kommer in nya mindre barn. För Marios del tror jag inte det blir nåt problem alls.
Tvärtom. Han känner sig väldigt hemma på Elias avdelning och traskar in och hejar på alla när vi
är där. Det kommer han nog bara tycka är roligt. Elias reaktion på det hela var:
"Vaa? Ska Mario vara med mig på dagis hela dagen?"
 
Kan ju oxå säga det att min lilla projekt (paljetterna och grejerna) som jag startade med i förrgår
blev klart precis innan jag satte mig och skrev det här inlägget. Allt som allt tog det mig tolv timmar
att färdigställa och jag är så sjukt nöjd över resultatet ska ni veta. Tusan vad snajs det blev. Bilder
på det kommer på Lördag. Tralala. 
 
Godnatt.
 
 
Allmänt | |
Upp