Hopp Hopp i Sängarna - Örslösa

Befinner mig hemma hos mamma och pappa i Örslösa just nu. Ska sova här inatt med barnen.
Så mys att göra det ibland. Barnen gillar det extra mycket eftersom Mommo och Moffa alltid
har glass i frysen och annat gott liggandes lite överallt. I precis lagom höjd för deras små händer.
Inte som hemma där jag typ kastat in allt gottit på högsta hyllan i skafferiet. Och glass finns
aldrig hemma hos oss. Av den enkla anledningen att barnen springer och öppnar frysen stup
i ett, spelar drama och gråter ögonen ur sig när jag säger nej efter 3:e glassen på en och samma
dag.. Jag Orkar lixom inte sånt. Haha, jag får ticks. 
 
Här finns oxå sååå många bra barnprogram på TV:n. Himmelriket! 
 
Länge sedan jag laddade upp en Video, Klicka på "Camilia" under rubriken Hoppelihopp så
kommer ni till en sida med fler videos, dock gammla. Får kansk bli lite bättre på videofronten?
 
Allmänt | |
Upp